juni 23, 2015

Min bebis.

Idag har jag och min chef internt lanserat det webbaserade workflowsystem som vi spenderat de senaste tre månaderna med att ta fram. Han drog information kring hur vi ska arbeta med affärsområdet och jag presenterade systemet. Det kändes lite som att visa upp sin bebis för första gången. En jävligt publik förlossning.

Han skjuter från höften, min chef. "I framtagandet av systemet har vi arbetat med agil systemutveckling. Christel, du kan väl berätta närmare kring det?" Då gäller det att ha kött på benen och veta vad fan det är man gör. Det finnes ej tid att googla. Hos oss kan man inte vara en fejk.

Men det gick bra. Presentationen idag var en liten sneak peak för våra chefer, säljare och konsulter inför att vi går live nästa vecka. Då öppnas det upp för våra kunder. Det är kanske det som är förlossningen förresten? Det är som en seg tvillingförlossning det här, ena bebisen föds nu och den andra nästa vecka.

1 kommentar:

  1. Grattis. Vad kul för dig.
    Sånt är alltid bra för självkänslan och självförtroendet :)

    Kram

    SvaraRadera