juli 10, 2015

Fyra timmar.

Jag har nedräkning nu. Fyra timmar kvar till semester. Projektet är pausat, alla kundmöten är genomförda, acceptansprotokollet är godkänt. Jag har en lista som ligger bredvid mig, i mitt block. Prydlig text i svart, röda bockar framför hälften av punkterna. De punkter som kvarstår är avstämning med min chef, ett par excelfiler att lämna ifrån mig och att sätta out of office. Jag tror att jag hinner det på fyra timmar.

Och sedan - semester. Helvete. Så nära nu.

Bara fyra timmar.

2 kommentarer:

  1. Göööött!! Själv har jag en vecka kvar..

    SvaraRadera
  2. Har exakt 49minuter kvar här... det är så skönt va, sådär så man nästan inte vet vad man ska göra med all tid man helt plötsligt får! Eller ja, jag ska ju börja med att jobba iofs, men med mitt egna företag så det känns bara skojsigt ändå! Ha en go start på semestern! kram!

    SvaraRadera