september 23, 2015

Apropå förut.

Jag sa ju att jag har två problem;

1. Jobbet
2. En människa

Grejen är den att båda de här två problemen löser sig av att jag byter jobb. Så. Någon som behöver en projektledare inom Stockholmstrakten? Jag är snabb. Duktig. En rätt rolig kollega, tror jag. Gillar utmaningar, att leda arbete och människor. Bra på operativt ansvar.

Anställ mig, för tusan!

PS. Jag har tvingat i mig lunch till slut. Lovar att jag inte är det minsta självskadebenägen. Såatte, det är helt riskfritt att anställa mig. DS.

3 kommentarer:

  1. Åh, önskar att jag hade haft ett företag i Stockholm med en plats för dig, tror vi hade haft galet roligt som kollegor och varit jäkligt produktiva! Hade anställt dig på studs! Synd att så inte är fallet... att jag varken har ett företag med plats för projektledare eller att det icke existerande företaget inte ligger i Stockholm... BRA att du ätit!

    SvaraRadera
  2. Tack för stödet. Det känns lite mindre jobbigt idag. Men jag hade lätt tackat ja till jobb i ditt icke existerande företag ändå. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulliga du! Tänk va kul vi hade kunnat ha! Undrar lite vad vi skulle göra! :)

      Radera