december 16, 2015

Pust, stånk och stön.

Jag är tämligen adrenalinstinn just nu. Snudd på aggressiv. Igår kväll kunde jag inte somna, hade bara arbete i hjärnan och i fingrarna. Sedan vaknade jag innan klockan i morse och hade fortfarande bara arbete i hjärnan. Och nu har jag lagt åtta timmar framför skärmen och om bara en ynka liten halvtimme går vi till produktion med mitt stora projekt. Sedan väntar en kväll av test och uppföljning och sedan, från och med fredag, är det officiellt inte längre mitt problem.

Min lilla bebis. Det ska bli så jävla skönt att bli av med dig. Samtidigt som det gör lite ont i magtrakten, det kniper lite över att lämna från mig något som under det senaste året har blivit en del av vem jag är. Okej, jag överdriver, jag är ganska mycket mer än det här webbsystemet. Men ändå. Det kniper lite i magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar