januari 12, 2016

Svammel.

Tisdag kväll. Jag ligger på rygg i soffan. Raklång, med händerna ovan ansiktet och telefonen tjugo centimeter från näsan. Oh boy, vilken dag det har varit. Jag har officiellt börjat på Stockholmskontoret nu. Idag har jag flängt Stockholm runt med min mentor. Vi tar det lite lugnt idag va? sa han, sen besökte vi ca hundra kunder och sålde som fan. Nej, det är inte sant, vi besökte två och vi sådde mest frön. Men ändock, det är icke att underskatta.

Min officiella titel är säljare. Det känns jättekonstigt att titulera sig som säljare. Jag tänker att jag helt enkelt fortsätter heta projektledare, det är ju fortfarande en naturlig del av arbetet? När jag tänker efter är jag nog egentligen ganska mycket säljare, även om jag tänker på mig själv som väldigt osäljig.

2 kommentarer:

  1. Välkommen till Stockholm!!! Du kommer göra succé som säljare, I know it :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Well, vi får väl se hur det här går.

      Radera