februari 19, 2016

Drinkar och fredagsgodis.

Om en timme är det helg. Jag sitter vid vårt stora bord i vardagsrummet. En blådåre i traktor skottade snö precis utanför mitt kontor i en mindre evighet, så jag fick slänga mig i bilen och åka hem för att ta ett telefonmöte. Det gick inte ens att höra sina egna tankar på kontoret.

Men nu är telefonmötet klart och jag har bara några få mail kvar att svara på, sedan kan jag med gott samvete räkna mig själv som klar för dagen. Om en stund kommer barnet hem från fritids, då ska vi åka upp till Ica och stanna i varje hörn för smakstopp och köpa fredagsgodis och tacogrejer. Så jävla gött. Och imorgon åker till till Hufvudstaden för drinkar mitt på dagen-fest hos Kims syster. Rätt fint, det också. 

2 kommentarer:

  1. mm, tacos och godis, det låter som en perfekt kväll! :)

    SvaraRadera
  2. Å tacos, efter veckans mästerkock-program har jag varit lite halvt brutalsugen på tacos! Hoppas kvällen är fin och att Stockholm är snäll mot er imorgon!

    SvaraRadera