april 07, 2016

Hej från Sörmland.

Jag är tillbaka i min egen säng. Eventuellt kommer jag inte lämna den alls idag. Jag har min dator i knät, en vetekudde över de spända axlarna och en flaska vatten inom räckhåll. Jag har allt jag behöver. Under de två dagar som senast passerat har jag kört etthundrafemtio mil samt genomfört två dragningar modell längre. Den sista dragningen var inför en publik med en enorm motståndskraft. Har således tränat på att inte ge mig in i diskussioner där jag inte äger frågan samt att sälja utan att vara säljig. Tänker att allt för något gott med sig, osv.

Förutom att min hjärna nog aldrig har varit mosigare än nu. Det får man ju ändå ge den rätten att vara efter dagar som dessa. Så det är jag och sängen och mailen hela dagen lång. Nu nämnde dock Kim något om lunch ute, bara han och jag. Tänker man efter känns det ju faktiskt precis tillräckligt motiverande för att lämna sängen en timme eller två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar