april 26, 2016

Saker en kan göra.

Jag har en administrationsvecka. De är små rariteter, de veckorna. Inte ett enda kundmöte är inbokat på hela veckan. (Herregud som min säljchef skulle vända sig i sin grav om hen vore död samt medveten). Den mycket legitima orsaken och ursäkten är att det finns lite att göra i mitt projekt, om en säger så. Då är det okej. Det är ju lite av en lyx, nu när jag tänker efter, att inte behöva vara någon annanstans än framför sin dator.

Annars då? Jag mår lite illa. Hjärnan låter ju förstås meddela att jag är gravid, vilket jag egentligen vet att jag inte är pga. menstruerar. Magen är dessutom svullen, av nyss nämnda orsak, som om jag vore i femte månaden och det känns ju lite mysigt att sitta och stryka sig över den, liksom leka för en kort stund att det faktiskt fanns nåt där. Det är lite stört, va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar