april 22, 2016

Varning för personligt.

Om det är något som jag har märkt under det senaste året så är det att internet inte direkt drunknar i bra, lustfyllda sidor för kvinnor. Förlåt, jag generaliserar, lustfyllda sidor som väcker begär hos den här specifika kvinnan menar jag förstås. Och för att vara väldigt tydlig, jag syftar på den erotiska lusten. Det djuriska. Det sexuella. Det intensiva. Ni fattar.

Det här lilla helvetesåret har ju inte varit mitt mest sexuella år. Nu är ju inte jag den som är den, så någonstans måste jag ju ta ansvar för mitt intima liv i väntan på att min partner ska nå samma känslomässiga nivå. Men jag går bet på internet alltså. Allt är så hårt, så brutalt, så känslolöst. Egentligen inte särskilt erotiskt. Inte enligt mig åtminstone, men det funkar säkert för andra.

Men jag har kommit på vad jag saknar och det är en prydlig sida med texter. Långa, korta, hårda, mjuka, intensiva, lugna, hetsiga. Intima skildringar, det är vad jag vill ha. Men jag hittar inte det, det skenar liksom alltid på varenda sajt. Så jag funderar på att helt enkelt skapa en själv. Det vore väl fint om det fanns? Jag tänker att skriva texterna nog säkert ger sus i musen också, och det ger ju plus i kanten.

3 kommentarer:

  1. håller med! konstigt att det inte är större än det verkar vara alltså. porr för kvinnor. lika lätthittat som annan porr.

    SvaraRadera
  2. Bra idé tycker jag!
    Sexnoveller.se känns ganska B, så en fin sida med erotiska texter vore ju toppen.

    SvaraRadera
  3. Sexnovell.se. Tar lite tid att hitta de författare man gillar, men efter ett tag så. Där finns något för alla.

    http://www.sexnovell.se/novell/23439/happy-ending/

    SvaraRadera