maj 20, 2016

Obs! Har ännu ej börjat på vinet, trots att det kanske kan tyckas så.

Jag har grov pms just nu. Kanske därav tankar på att säga upp sig och köpa ett stort hus i skogen och starta värdshus? Jag fattar att det inte kommer hända, kommer ju nästan garanterat stanna där jag är. Tänker dock att en inte ska glömma bort sitt egna värde, en (okej, jag) fastnar nästan alltid i tankar om vad som är bäst för företaget som en jobbar för, men ibland borde en ju fundera på vad som är bäst för en själv också. (Mycket en i den där meningen, men orkar ej skriva om och skriva snyggt.)

Det här blev inte alls luddigt va? Vet knappt själv vad jag vill säga.

Jaja. Det är iallafall fredag och jag ska jobba lite och sen dricka vin. Eller nä, det lär ju inte heller hända. Men barnet åker till faderskapet och vi har den första barnlediga helgen sedan jag minns inte ens när? Får man tycka att det ska bli lite skönt? Ja det får man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar