oktober 24, 2016

En helg och en vecka.

Måndag morgon igen. Vi har en fullspäckad vecka framför oss. Det kommer nog bli en rolig vecka, bara vi kommer ihåg att andas. Jag ska stå på mässa tisdag, onsdag, torsdag och Kim ska till Katrineholm på fredag och på lördag ska vi på vernissage och laga middag till tolv personer och på söndag ska vi fira min mor samt tre av mina brorsbarn. Ni hör ju, jag glömde till och med andas i textform.

Men vi har en rolig vecka framför oss och en bra helg i ryggen. Vi såg den kanske konstigaste filmen genom tiderna i fredags, Swiss army man. Se den, eller se den inte. Jag vet inte riktigt om jag är säker på att det är bortkastade timmar, trots knepigheten. Och så har vi druckit vin och öl och ätit god mat och samlat ett par mil i benen. Pysslat i ordning Adrians rum och tittat på lampor till köket och läst böcker och legat på varandra i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar