november 26, 2016

Jag frågar, Adrian svarar.

1. Vad säger din mamma ofta till dig?

Gå och snyt dig. 

2. Vad gör henne lycklig? 

När jag gör som du säger. 

3. Vad gör henne ledsen? 

När jag inte lyder fast du sagt något hundra gånger. 

4. Vad skrattar hon åt?

Kim. 

5. Hur var din mamma som barn? 

Hur ska jag veta det?

6. Hur gammal är din mamma?

30 år. 

7. Hur lång är din mamma?

1 och 66 väl? Nåt sånt iallafall. 

8. Vad är hennes favoritsysselsättning? 

Kolla på gamla saker. 

9. Vad är hon jättebra på? 

Det du gör. Typ allt faktiskt. 

10. Vad är hon inte så bra på?

Springa. 

11. Vad jobbar hon som?

Du fixar väl så att stora företag har brandskydd va? Typ. 

12. Vad är hennes favoritmat? 

Sushi. Förutom när du doppar det i för mycket wasabi. Det händer mig också ibland. 

13. Varför är du stolt över henne? 

För att du är min mamma och för att du schysst. 

14. Vilken seriefigur är hon?

Serena från Pokémon. 

15. Vad gör ni tillsammans? 

Går på museum, tittar på film på vår bio, promenerar. 

16. Vad är likt mellan dig och din mamma?

Vi båda gillar att shoppa. 

17. Vad är olikt?

Jag hatar gamla hus. Du älskar gamla hus. 

18. Hur vet du att din mamma älskar dig?

För att du säger det varje kväll när du stoppar om mig och säger god natt. 

19. Vad är din mammas favoritplats?

Mellan mig och Kim. Det är ju alltid där du sitter när vi tittar på film. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar