december 19, 2016

Livsnjutet.

Jag tror att jag har börjat zooma ut för jul redan. Har egentligen en lång lista med sånt som jag behöver ta tag i, men har så svårt att börja. Jag tror att det är för att jag har ett så pass fritt jobb, det kräver jäkligt mycket disciplin. Och disciplinen finns där nittionio av hundra dagar, men idag är den hundrade dagen antar jag. Jaja, det får vara okej ibland det med.

Annars då? Jag har plöjt genom båda säsongerna av Skam. Herregud vad jag föll hals över huvud för den serien. Såg klart det sista avsnittet klockan två inatt, är således smått död idag men det var det värt. Kommer nog för alltid ha en del av Noora i mitt hjärta.

Vi har haft min svärmor på besök i helgen. Det var himla mysigt, vi strosade mest runt i ett juligt Stockholm och planerade julafton, åt tapas på restaurang och pizza hemma i vårt kök, var på släktkalas i form av glöggfest och tittade på film efter film efter film.

Så pass fin helg ju. Och en så pass fin vecka som väntar också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar