oktober 04, 2017

Noterar bara.

Den här årstiden är nog ändå min bästa. Jag gillar att ha kläder på mig. Gillar inte riktigt att ha bara ben och armar, även om det ju finns något pirrigt i det under de första riktigt varma sommardagarna. Men som idag, när man promenerar till jobbet på lövklädda gator i jeans och klackar, kappa och halsduk, och solen går upp över trädtopparna i parken och luften är kylig men inte kall, det kan tusan vara det bästa jag vet.

Nu råkar jag dock vara lagd så att ganska mycket är det bästa jag vet. Jag känner ingen som romantiserar så mycket som jag. Samtidigt som jag kan vara ganska bitter i mitt sätt att uttrycka mig, tror jag. Underligt egentligen. Det borde ju gå stick i stäv, men tydligen inte. Jaja. Jag ville egentligen inget viktigt, åter till arbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar