januari 25, 2018

Januari, februari, mars.

Det står så på universums alla bloggar och jag stämmer in i kören, det är så mycket januari just nu. Jag tror att det jobbigaste med januari är att februari kommer sen, och februari är kanske den svåraste månaden att ta sig genom. Och mars.

Jag hoppas att februari går fort. Den första skriver vi  på de sista papperna, pengarna byter konto och vi får nycklarna till vår nya lägenhet. Första veckan bor vi dubbelt, så vi hinner måla och fixa och flytta och städa. Vi kommer ha så fullt upp och förhoppningsvis vara nyförälskade i vår lägenhet att februari och mars går av bara farten. Hoppas jag.

Men sen kommer april och med april kommer solen och våren och värme mot husväggarna. Fast först en sista vecka av januari. Jag har köpt mitt livs första concealer för att dölja mörka ringar under ögonen och smörjer mina torra händer med en handkräm som gör att jag bara vill gå runt och lukta på händerna hela tiden. Kryper in i min varmaste pyjamas redan vid åtta på kvällen, tar med mig te och netflix till sängen och lämnar den inte förrän nästa dag. Löser upp januaris hårda kanter inuti mig med små, mjuka medel.

Det hjälper. Att leva i kartonger och ha tusen måsten över huvudet och att vara i januari samtidigt är en dålig kombination. Mycket dålig. Jag lever på hoppet. Tänker att allt kommer vara så fint när det väl är fint. Och just det. Har ni sett Alias Grace på netflix än? Gör det. Min januari hade varit ännu lite sämre utan Grace Marks i mitt liv.

3 kommentarer:

  1. Hej, är här inte bara att vittna utan också att uppmuntra människor som står inför civil- eller relationsproblem. Om Dr Ogundus fantastiska verk, e-post: drogunduspellcaster@gmail.com jag var förlorad i kärlek med min man tills en kvinna tog honom ifrån mig. då ropade jag till min vän och hon berättade för hur hon mötte ett liknande problem och gav den här stora mannen kontakten med mig och jag gav alla de föremål han behövde för stavningen och nu är glad igen att bli kär i min familj. Jag anställer dig att kontakta den här mannen. Din berättelse eller smärta kommer att förändras inom några dagar och du kommer att le som jag idag. Återigen är tacksam. Kontakta honom på hans email via: drogunduspellcaster@gmail.com om du står inför någon form av problem
    1. Få din älskare eller man tillbaka
    2. Pengar stava / lycka till stavning
    3. Om du vill stoppa din skilsmässa
    4. Skyddsspel
    5. Få jobbstavning
    6. Kampanjer
    7. Få pengarna tillbaka.
    8. viktminskning stavning
    9. Kärlekstavning
    10. Om du vill tillfredsställa din partner / botemedel för svag erektion
    11. graviditetsstavning

    SvaraRadera
  2. Detta är ett vittnesbörd som jag kommer att berätta för var och en att höra. jag har varit gift fyra 4 år och i femte år av mitt äktenskap måste en annan kvinna ta min älskare ifrån mig och min man lämnade mig och barnen och vi har lidit i 2 år tills jag träffade ett inlägg där den här mannen Dr.Wealthy har hjälpt någon och jag bestämde mig för att försöka hjälpa mig att ta med min älskare hemma och tro mig, jag skickade bara min bild till honom och min man och efter 48 timmar som han har sagt till mig såg jag en bil körde in i hus och se det var min man och han har kommit till mig och barnen och det är därför jag är glad att göra var och en av er i likhet med att träffa den här mannen och få din älskare tillbaka till dig själv. Hans email: wealthylovespell@gmail.com. ELLER KAN DU LÄGGA UPP HEM UPP PÅ WHATSAPP ANVÄNDA DETTA MOBILNUMMER +2348164728160.

    SvaraRadera
  3. I år 2019 har jag varit så lycklig mot mig, för Gud har gett mig en anledning att leva lyckligt igen efter att ha blivit hjärtat i 3 månader när min man försummade mig och gick tillbaka till sin älskling. Jag led och gick igenom alla typer av emotionella torturer, för jag kunde inte få någon hjälp för att få min man tillbaka, förrän jag var refererad till Dr Rich av min medarbetare som gav mig henne full försiktighet om honom att han kan vara till hjälp till mig. Jag kom i kontakt med Dr Wealthy och jag lyssnade till hans ord och följde de instruktioner som jag gav honom. Kan du tro att min man kom hem inom 12 till 16 timmar som sagt av honom och idag är mitt äktenskap återställt och jag är så tacksam, uppskattande och tacksam för Gud för att använda Dr Rich att få min man tillbaka efter 3 månader av brutit äktenskap. Finns det någon där ute som behöver komma tillbaka till han eller hennes älskare tillbaka eller behöver någon hjälp av något slag? Då föreslår jag att du kommer i kontakt med Dr Rich nu via hans Email ID: wealthylovespell@gmail.com ELLER du kan WhatsApp honom också på +2348105150446 för mer information. Gud välsigne dig herrn

    SvaraRadera