januari 29, 2018

Om kärlek och nedräkning.

Jag kommer nog aldrig riktigt förstå det där med kärlek och relationer. Jag har varit så jäkla kär i min man den här helgen, känner fortfarande värmen någonstans i mitten av min kropp när jag tänker på honom och hans händer mot min hud. För någon vecka sedan var jag rätt less, kände att jag gör så mycket mer och att jag var osynlig. Sen rätade vardagen upp sig och dagarna flöt och han tittade på mig med den där blicken och jag blev en våt fläck.

Det är väl fint å andra sidan, att jag fortfarande känner så. Men det var egentligen inte det som jag skulle berätta. Vad jag skulle säga var att vi har gått in i den första veckan av flytten. Att vi har tre kvällar av att packa det sista, att vi blir lägenhetsägare på torsdag och att vi då har sju lediga dagar framför oss där det ska målas och fixas och donas. Sen går flyttlasset på måndag, städning sker på tisdag och nycklar lämnas på onsdag.

Jag vaknade med något slags pirr i kroppen imorse, med en förväntan. Visst att det ska jobbas undan en hel del för att jag kunna vara ledig från jobbet nästa vecka och det finns fortfarande saker kvar att både packa och kasta, men ändå. Vi är ett steg närmare nu, nästan mitt i kaoset, och det innebär att vi snart är på andra sidan.

5 kommentarer:

  1. jag har tänkt precis på det där du skriver nyligen också, hur olika känslan av kärlek kan vara. igår när jag var hos min kille kände jag mig så galet kär i honom, efter att ha varit tveksam för bara nån dag sen (pga småsak). att ens känslor kan svänga sådär!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att det svängde tillbaka igen! ❤️

      Radera
    2. ja, verkligen. jag tror att det där till stor del är kopplat till mina egna känslor, inte så mkt till vad han gör eller inte gör. iaf är det så för mig.

      Radera
  2. Detta är ett vittnesbörd som jag kommer att berätta för var och en att höra. jag har varit gift fyra 4 år och i femte år av mitt äktenskap måste en annan kvinna ta min älskare ifrån mig och min man lämnade mig och barnen och vi har lidit i 2 år tills jag träffade ett inlägg där den här mannen Dr.Wealthy har hjälpt någon och jag bestämde mig för att försöka hjälpa mig att ta med min älskare hemma och tro mig, jag skickade bara min bild till honom och min man och efter 48 timmar som han har sagt till mig såg jag en bil körde in i hus och se det var min man och han har kommit till mig och barnen och det är därför jag är glad att göra var och en av er i likhet med att träffa den här mannen och få din älskare tillbaka till dig själv. Hans email: wealthylovespell@gmail.com. ELLER KAN DU LÄGGA UPP HEM UPP PÅ WHATSAPP ANVÄNDA DETTA MOBILNUMMER +2348164728160.

    SvaraRadera
  3. I år 2019 har jag varit så lycklig mot mig, för Gud har gett mig en anledning att leva lyckligt igen efter att ha blivit hjärtat i 3 månader när min man försummade mig och gick tillbaka till sin älskling. Jag led och gick igenom alla typer av emotionella torturer, för jag kunde inte få någon hjälp för att få min man tillbaka, förrän jag var refererad till Dr Rich av min medarbetare som gav mig henne full försiktighet om honom att han kan vara till hjälp till mig. Jag kom i kontakt med Dr Wealthy och jag lyssnade till hans ord och följde de instruktioner som jag gav honom. Kan du tro att min man kom hem inom 12 till 16 timmar som sagt av honom och idag är mitt äktenskap återställt och jag är så tacksam, uppskattande och tacksam för Gud för att använda Dr Rich att få min man tillbaka efter 3 månader av brutit äktenskap. Finns det någon där ute som behöver komma tillbaka till han eller hennes älskare tillbaka eller behöver någon hjälp av något slag? Då föreslår jag att du kommer i kontakt med Dr Rich nu via hans Email ID: wealthylovespell@gmail.com ELLER du kan WhatsApp honom också på +2348105150446 för mer information. Gud välsigne dig herrn

    SvaraRadera