mars 09, 2018

Chefer, rödvin och Mello.

Och så blev det fredag. Jag har luftat mina nya lockar och de nya skorna på kontoret idag, haft två bra möten och så en sen möteslunch. Proppades full med både god mat och energi från en människa som jag träffade för första gången men omedelbart tyckte väldigt om. Kom hem, bryggde kaffe och ringde chefen. Pratade bort nästan en timme om min utveckling och min roll i framtiden. Avslutade samtalet med ännu mer energi.

Nu tror jag att det får vara helg. Jag ska kika i rödvinsgömman efter en flaska av bättre modell och vänta in mannen och barnet. Är sugen på indiskt idag, tror jag. Imorgon kommer mina bröder med familjer och hänger med oss. Först hemma hos oss, sen på Mall of Scandinavia och till sist på finalen av Mello. Mina föräldrar gav alla sina barnbarn biljetter i julklapp. Exakt noll personer i vår lilla familj har sett någon av delfinalerna eller hört låtarna, men det kan väl bli skoj ändå. Det är ju ett jippo, liksom.

3 kommentarer:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal bröt han upp med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att referera honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskastern som hjälpt mig med mitt eget problem. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

    1) kärleksspell
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa Spells
    4) Äktenskapsstavar
    5) bindande stavning
    6) Breakup Spells
    7) Förvisa en tidigare älskare
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
    genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera
  2. Jag vill låta världen veta om DR DOMINION den stora stavningskastaren som tog tillbaka min man till mig när jag trodde allt hopp var förlorat. DR DOMINION använde sin kraftfulla stavning för att sätta ett leende på mitt ansikte genom att ta tillbaka min man med sin stavning. Först trodde jag att jag drömde när min man kom tillbaka till mig på knäna ber mig att förlåta honom och acceptera honom tillbaka och till och med sedan dess älskar han mig mer än jag någonsin förväntade mig så jag gjorde ett löfte till mig själv, jag kommer att låta världen veta om DR DOMINION eftersom han är en Gud på jorden. Har du problem i ditt förhållande? har din partner brutit med dig och du älskar fortfarande och vill ha honom tillbaka? Har du problem med din ekonomi? eller behöver du någon hjälp, kontakta DR DOMINION idag för att jag ger dig 100% garanti för att han hjälper dig precis som han hjälpte mig. DR DOMINION email är: dominionsolutionhome@gmail.com eller hans whatsapp-kontakt: +2349077406090

    SvaraRadera
  3. Email Dr. Isikolo för riktig kärleksspell: isikolosolutionhome@gmail.com. ring eller Whatsapp eller Viber honom på +2348133261196

    Hej tittare, jag heter Iva Stefan Jag är mycket glad att dela detta *** vittnesmål, jag blev skadad och hjärtadbruten när min man lämnade mig med våra två barn, jag var förvirrad och visste inte vad jag skulle göra, jag älskade honom så mycket, jag försökte allt jag kunde för att få honom tillbaka men till ingen nytta, på en trofast dag när jag kom från jobbet mötte jag en vän av mig som jag förklarade mitt problem till och hon berättade för mig om en stavningskrock som heter "Dr Isikolo" som också gör henne gravid när hon letade efter ett barn, kontaktade jag stavningskanalen via e-postmeddelandet som hon gav mig och stavningskastern berättade för mig vad jag skulle göra och jag gjorde precis som jag fick veta att mina raser överraskar, min man som inte länge ringde mig ringde mig och börja be om ursäkt för alla de missförhållanden han gjorde mot mig, och nu älskade han mig mer än någonsin, bröder och systrar om du passerar något snälla problem kontakta honom och jag ger dig 100% garanti för att han kommer att lösa dina problem. det här är hans kontakter isikolosolutionhome@gmail.com. ring eller Whatsapp eller Viber honom på +2348133261196

    SvaraRadera